środa, 25 września 2013

Mały Książę i Lis w wykonaniu Jagody

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\seanse\LittlePrinceAndFox\LittlePrinceAndFox.htm
Coś ciągle jestem w ruchu. Dziś wróciłem z Oświęcimia, gdzie utknąłem na noc, gdy wypadł mi autobus. Odwiedziłem oświęcimską filię Stowarzyszenia "Rodzina Kolpinga", skąd wypożyczyłem kolejną porcję prac związanych z Małym Księciem. Serdecznie dziękuję - są już zeskanowane i sfotografowane. Umieszczę je na blogu jeszcze w tym tygodniu, teraz natomiast pochwalę się pracą mojej siostrzenicy:
Jak powstawała, można zobaczyć poniżej:
Serdeczne dzięki, Jagoda - dla Ciebie i Mamy za cierpliwość w zmaganiach z łączem. Przesyłanie pliku zajęło nam bowiem, bagatela, około dwóch godzin. I to bynajmniej nie z powodu wielkości pliku;)

Brak komentarzy: