środa, 12 lutego 2014

A gdyby spojrzeć nieco dalej?

I:\pappert\guideddiscovery\WorldWideTelescope\seanse\uhdf\UHDF.htm
Jak widać na powyższym diagramie na Głębokim Polu Hubble'a się nie skończyło. O kolejnym z nich opowiada Mateusz Borkowicz:

Film jak film - jeśli dobrze zrozumiałem jego przesłanie: "nad atmosferą lata wszystkim świetnie znany teleskop Hubble'a fotografujący puste skrawki nieba, potem się okazuje że są na nich najbliższe galaktyki no i na koniec, zapisanie jedynki i dwunastu zer jest męczące, zaś na portalach NASA oraz ESA a poprawniej ISA są zdjęcia miejscami powodujące trudności z oddychaniem ... do których oglądania zachęcamy".  - ma jednak wrażenie, że coś pochrzaniłem. Zatem może jeszcze słuchowisko:


Po odsłuchaniu uznałem, że o UHDF'ie wiem wszystko, skoro powstał w ramach najlepszej bezpłatnej edukacji dla każdego. Na tym właściwie można by zamknąć temat.  Sam jednak film może być niezłym tworzywem do projektu edukacyjnego. W ten sposób powstał szablon który umieściłem na Tedzie.
Będę go sobie stopniowo wypełniał obok nim przeniosę tutaj. Skoro już obejrzałem, przeczytałem i przesłuchałem muszę sobie to przemyśleć. Czasu mam na to trochę, powiedzmy do początku kwietnia.

Brak komentarzy: