środa, 30 października 2013

UNAWE

I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\grant\Grant.htm
I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\2013Workshop\EUUNAWEWorkshop2013.htm
I:\pappert\guideddiscovery\gwiazdygwiazdozbioryplanety\unawe\2013Workshop\UNAWEPhotos\UNAWEPhotos.htm
Do zamknięcia naszych 5 minut na CAP'ie, pozostało mi jeszcze ściągnięcie filmu kręconego przez przyjaciół podczas naszej prezentacji. Mam nadzieję, że się to uda. A tymczasem niech będzie ten album:
Pochodzi on z ostatniego dnia warsztatów w Heidelbergu, gdy miały miejsce krótkie, trzyminutowe prezentacje wygłoszone przez ludzi z różnych zakątków świata. Znajdujące się w nim slajdy można również przejrzeć w o wiele lepszej wersji na SlideShare, kopię prezentacji umieściłem również na SkyDrive. Tu jednak zdecydowałem się umieścić wykonane przeze mnie zdjęcia. Wiem, że nie najlepszej jakości - ale to właśnie one przypominają mi najbardziej niepowtarzalny klimat warsztatów  w Heidelbergu oraz ducha tego, czym jest UNAWE. Nie to, na które patrzy się przez pryzmat grantu lecz to tworzone przez ludzi robiących niesamowitą robotę w różnych miejscach całego świata. 

Mam nadzieję, że przyjdzie mi jeszcze się z nimi zobaczyć.

Brak komentarzy: